01 października 2013

Wspomnienia są jak wieczne cierpienia...

Zastanawia was o co chodzi z tytułem? Otóż jest to zaproszenie na mojego własnego bloga! Tematyka? Jack Mróz ^^' 

Na blogu jest już prolog, a 5 października pojawi się pierwszy rozdział. Jeśli będzie wam się nudzić możecie przeczytać opis "Autorki" xD  Ale to co innego. 

Blog jest zaopatrzony w mój pierwszy własny szablon stworzony na podstawie tutoriala z youtube.com Nie jest on może jakiś super i wgl., ale ważne, że jest choć fakt faktem ubogi w kody CSS  xP

Jeszcze raz serdecznie zapraszam was do odwiedzenia bloga ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania. Wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania ;)

Jeśli zauważysz błędy, napisz mi o nich, a poprawię je ^^

Linki do siebie, informacje o konkursach i nowych rozdziałach proszę umieszczać w zakładce "Księga Gości"

Obserwatorzy